Friday, March 9, 2007

کوه کَن

ايسنا- آيت‌الله جنتي: در طول اين چهار، پنج سال مگر كوه مي‌كنديم، چه كار سنگيني بود رسيدگي به جرائم اين فرد(شهرام جزایری) كه اين كار طولاني شد؟
بازهم این فسیل زنده باقی مونده از دوران مزوزوئیک که بعد از5-6 ماه خواب بیدار شده بود گل افشانی کرد و ملت همیشه در صحنه و غیور و شهید پرور و چیزهای دیگه که خود ملت بهتر می دونن رو مستفیض نمود. در راستای این گل افشانی و راستا های دیگر ، جامعه شناسان به شور و شعف آمدند و 1 دقیقه بعد که به حال خود بازگشتند اعلام نمودند " بابا تو دیگه کی هستی ؟"
جامعه شناسان مذبور اعلام داشتند " نظر به اینکه ملت ایران از نوادگان فرهاد کوهن به شمار می روند اساسا در هر موردی کوه میکنندـ از همان عنفوان کودکی پای مشق شب کوه میکنند تا وقتی که بزرگ می شوند ومترو و منو ریل و جریان قطارهسته ای و سفره و نفت و اینا ..."که ناگهان محو شدند...
پس از این بیانیه و بیانیه های دیگری که اصلا ربطی به موضوع بالا نداشت ، یک مورخ که اصرار داشت نامش فاش شود ولی برای اینکه تو کفش بمونه ما نام او را فاش نمی کنیم اعلام کرد ملت ایران عمدتا کوه کن بوده و 30 سال است که شاهد کوه کندن مسئولین دلسوز جهت دستیابی به دستاورد های انقلاب شکوهمند شان و صدور انقلاب هستند.
در همین راستا که نه ولی در یک راستای دیگر که این شاالله بخوره تو فرق سر پرزیدنت «الف نون» یکی از مسئولین دستگاه قضایی به صورت خصوصی به دایناسور بالا اعلام کرد " حاجی جون اگه محاکمه می شد، قابلمه برای کسی نمی موند ، کاسه ملاقه همه رو میریخ به هم ، این شهرامه بد چیزی بود زدیم به کاهدون، راستش مام اولش نمی دونستیم پای شما کله گنده ها میاد وسط از اون طرف هم دیدیم طرف سرِ کیسه رو شل کرده گفتیم قربه الله بزنیم توش هم ما راضی هستیم هم اینکه ما. حالا هم شما خودشو زیاد ناراحن نکن جیگر اون پشمای تو صورتتو بگردم . با حاج آقا شاهرودی هماهنگ کردیم ، یک چند قاضی که این وسط سوسه میکردن و انداختیم بیرون ، ملت هم که طبیعی هستن... "
همین !