Friday, March 30, 2007

این چند نفر

حالا بالاخره چه تو آبهای ایران بودند چه آبهای عراق ، به نظر من تو این بل بشویی که سومین قطعنامه هم علیه ایران تصویب شد،8 نفر از مقامات سیاسی امنیتی ایران هم دست آمریکایی ها بودند و از اون طرف هم ناوهای آمریکایی تو خلیج فارس جولون میدند ، انزوا و استعصال ایرانی ها بیش از پیش تو نظرهمهء کشور های جهان و البته کشورهای سوسمار خورعربی حاشیه خلیج فارس به نمایش گذاشته شد. به نظر من این اتفاق(گروگان گیری ملوانان انگلیسی) باید می افتاد تا ایران هم عرض اندامی کرده باشه.
اعترافات تلویزیونی و تعهدات کتبی و این فیلم و سریال ها هم به نظر من تشریفات قبل از آزادی این ملوان ها هستن. راستش اصلا من فکرشو که می کنم یه جورایی به این نتیجه می رسم که برای جلوگیری ازحمله احتمالی آمریکا، اینا همش فیلم هایی بوده که ایران و انگلیس از قبل هماهنگ کرده بودند که ثابت کنن ایران نه تنها از نظر ادوات وتسلیحات نظامی مجهز تراز قبل هست (با اشاره به رزمایش هایی که در این چند ماه اخیر انجام شد) بلکه از نظر روحی هم آمادگی کامل در جهت حفظ تمامیت ارضی شو داره و مخاطب این پیام کسی نبود به جز آمریکا و عربهای کثافت حاشیه خلیج فارس . وگرنه به نظر شما چه دلیلی داره که بره 15 نفر رو تو روز روشن از تو آبهای عراق بگیره ، رزمناو بريتانيائي کرامول (انگلیسی) هم شاهد کل ماجرا باشه وعملا هیچ اتفاقی نیافته و شما خودتون هم شاهد خواهید بود که این چند نفر تا 2-3 روز دیگه آزاد خواهند شد. یک نکته دیگه رو هم یادآوری کنم و اون اینکه یکی دوماه پیش ، بوش در سخنرانی سالیانش به انتقال 20.000 نیروی تازه نفس به عراق اشاره کرد ، در فاصله 72 ساعت بعدش تونی بلر برای اولین باربه طور رسمی اعلام کرد که انگلیس نیرو هاشو تا پایان سال جاری میلادی از عراق بیرون خواهد کشید. یه چیزی تو مایه های این که به رفیقت برگردی بگی ،" از اینجا به بعدش ما نیستیم... "